10 טיפים איך לעשות קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם

הגיע הזמן לחשוב מחדש כיצד לקדם את חשבון האינסטגרם שלך.

למה עכשיו? מכיוון שההתפתחות והצמיחה המהירה של הפלטפורמה גורמות לכך ששיווק שעבד בעבר לא יזכה אותך באותו סוג של מעורבות היום.

בהתבסס על נתונים סטטיסטיים אחרונים של אינסטגרם, המרחב הוויזואלי הופך צפוף יותר ויותר במותגים שנלחמים בשיניים על יותר לקוחות.

כתוצאה מכך, ממש משתלם למותגים שיהיו כמה שיותר טקטיקות כדי לקדם את אינסטגרם לקהל היעד שלהם.

במדריך זה פירטנו 10 דרכים מעשיות לחלוטין לעשות בדיוק את זה. מאופטימיזציה של הפוסטים והפרופיל שלך ועד לחשיבה מחודשת על הגישה שלך לקידום תוכן, כל שילוב של הטיפים האלה הוא משחק הוגן בכל הנוגע לקידום באינסטגרם.

10 דרכים לקדם את עמוד האינסטגרם שלך

1. הגבירו את ייצור התוכן שלכם

לא חסר תוכן באינסטגרם שתוכל לפרסם כדי למלא את הפיד שלך.

תמונות של לקוחות. ממים. סרטונים בגודל ביס.

וזה אפילו לא מגרד את פני השטח של מה שעומד לרשותך.

כדי להבין מה הביצועים הטובים ביותר בקרב הקהל שלך, תצטרך להתנסות. זה אומר להגביר את ייצור התוכן שלך ולפרסם בתדירות גבוהה יותר.

פרסום באינסטגרם לפחות פעם ביום הוא במסגרת שיטות העבודה המומלצות של הפלטפורמה. לעזאזל, מותגים גדולים כמו TopShop ו-H&M מפרסמים עד שלוש פעמים ביום (אם לא לעתים קרובות יותר).

ככל שאתה מפיץ יותר תוכן, חיוני לסחוט יותר מעורבות מהעוקבים שלך על ידי הבנת הזמנים הטובים ביותר לפרסם באינסטגרם.

ואם כבר מדברים על זה, זו גם הסיבה שסיפורי אינסטגרם הם בעלי ערך רב כל כך. תוכן מנותק דרך סטוריז בעצם מאפשר לך "לדלג על התור" ולהופיע בראש ובמרכז בעדכונים של אנשים. לא רק זה, אלא שאתה יכול לפרסם בחופשיות סיפור אחר סיפור מבלי לדאוג להפנות דואר זבל למעריצים שלך.

העניין כאן הוא שאינסטגרם זז הרבה יותר מהר ממה שהיה לפני שנה או שנתיים מבחינת תוכן. מותגים צריכים להגדיל אם הם רוצים לעמוד בקצב. כדי ליצור תוכן שהקהל שלך יאהב, ודא שיש לך אסטרטגיה מקיפה ואתה משתמש בנתונים כדי ליצור תוכן מוצלח יותר.

2. קדם את הפוסטים באינסטגרם שלך ברשתות אחרות

המאמץ שנדרש כדי לתפוס את תמונת המצב המושלמת וליצור כיתוב חכם הוא לא משהו שצריך ללכת לפח.

פרסום צולב של התוכן שלך לפלטפורמות חברתיות אחרות אינו פשוט כדי להפיק עוד יותר החזר ROI מנוכחותך באינסטגרם.

לדוגמה, אתה יכול לקדם את תוכן האינסטגרם שלך במקומות כמו פייסבוק וטוויטר כדי למקסם את טווח ההגעה של התוכן שלך.

למרות שקידום צולב הוא מהלך חכם, זכור שלכל פלטפורמה חברתית יש שיטות עבודה מומלצות משלה. לדוגמה, אינסטגרם נוטה להכביד על האשטאגים בעוד שאולי תרצה ליצור תיאור מעט שונה לתמונות שפורסמו בפייסבוק.

נשמע גוזל זמן? זה לא חייב להיות.

ספריית הנכסים שלנו מאפשרת לך לאחסן תמונות, סרטונים וטקסט במיקום מרכזי לשימוש במספר רשתות חברתיות. מצא, ערוך ופרסם במהירות ישירות מספריית הנכסים כדי להעביר פוסטים מרתקים המותאמים לכל רשת שבה אתה משתמש.

3. התמקד בתוכן ממוקד באנשים

למרות שאינסטגרם היא מקום לניקוד מכירות, זה עדיין בראש ובראשונה מקום לחלוק חוויות.

הפופולריות של סלפי באינסטגרם מדברת בעד עצמה, וכך גם תמונות ותמונות של לקוחות של אנשים המשתמשים במוצרים בהגדרות של העולם האמיתי. חלק ניכר מהמשיכה של אינסטגרם הוא שמותגים מסוגלים לפרסם בצורה אנושית יותר מבלי להפציץ את העוקבים בהודעות שצועקות "קנה עכשיו!"

ובנימה קשורה, זו בדיוק הסיבה שתוכן שנוצר על ידי משתמשים כמו תמונות לקוחות הוא מכרה זהב עבור מותגים. לא רק שאנשים ב'גרם' אוהבים את זה כשמותגים צועקים אותם, אלא שתמונות לקוחות מייצגות כוח אש שיווקי שמוכיח שאנשים חופרים את המוצרים שלך.

אבל כדי לזהות ולאצור תוכן שנוצר על ידי משתמשים עבור הפיד שלך, תצטרך להבין כיצד האשטאגים יכולים לעזור לך לקדם את האינסטגרם שלך.

וזה מוביל אותנו לנקודה הבאה שלנו.

4. ניסוי עם האשטאגים ממותגים ותעשייתיים

מותגים גדולים וקטנים כאחד צריכים ליצור האשטאג כדי לעודד שיתוף וקידום בשם העוקבים שלהם. גם לעשות זאת לא חייב להיות מדע טילים.

לדוגמה, Fortnitegang מציג את התגים #Fortnite ו-#Epicgames שלהם בקול רם וברור בביוגרפיה שלהם.

מעבר להאשטאגים שלך, עליך לנסות לקדם את האינסטגרם שלך באמצעות האשטאגים כלליים יותר, קהילתיים ספציפיים לתעשייה שלך כמו #6strings (מוזיקה) או #unicornhair (יופי). הדבקה בתגים נוספים הופכת למעשה את הפוסטים שלך לניתנים לחיפוש על ידי עוקבים בתגים ומגדילה את טווח ההגעה שלך באופן מיידי.

כפי שצוין במדריך שלנו המפרט כיצד להשתמש בהאשטאגים בכל רשת חברתית, המעורבות מגיעה לשיא בכ-9 תגים. למרות שאתה בהחלט יכול להשתמש בפחות (או יותר), הטייק אווי כאן הוא שאתה צריך לכל הפחות להוסיף משהו.

אל תשכח לנצל את הכלים לניתוח האשטאג. פורטנייט גאנג מאפשרת לך לעקוב ולנתח את ביצועי האשטאג כדי לגלות מה מהדהד עם הקהלים ולמטב את השימוש.

ועם ההאזנה המתקדמת שלנו, אתה יכול לעבור מעבר לנתונים כמותיים כדי למצוא תובנות איכותיות הקשורות להאשטאגים, מה שמאפשר לך להבין באופן מלא את ביצועי הקמפיין ולמדוד נתח קול. בנוסף, אתה יכול לזהות האשטאגים קשורים כדי לצלול עמוק יותר לתוך השיחות הרלוונטיות למותג שצרכנים מנהלים בחברתיות.

5. תייגו מותגים, עוקבים ומיקומים בכל עת שאפשר

תיוג הוא דרך יעילה להפתיע לקדם את האינסטגרם שלך.

ולא, אנחנו לא מדברים רק על האשטאגים.

לדוגמה, אתה יכול לתייג מותגים וחשבונות אחרים בתקווה לצעקה בעצמך. בהתחשב בכך שההתראות מפצירות את כל מי שמקבל אותן, תגיות רלוונטיות הן דרך עדינה לעודד קידום.

באופן דומה, זה גם באדיבות וגם במסגרת השיטות המומלצות של אינסטגרם לתייג כל מי שאולי אתה מתכוון מחדש. רוב הסיכויים שהם יתרגשו להופיע בפיד שלך וישתפו את החדשות עם העוקבים שלהם.

אל תשכחו לתייג גם מיקומים! לדוגמה, אם יש לך מיקום פיזי לעסק שלך או שאתה משתתף באופן קבוע באירועים, פוסטים ספציפיים למיקום מאפשרים לך לחקור מעריצים ועוקבים פוטנציאליים חדשים.

6. פרסם תוכן אינסטגרם באתר

כשזה מגיע למודעות, איזה שלטי חוצות טובים יותר מהלקוחות שלך?

הצגת תוכן אינסטגרם באתר היא דרך מבריקה להגדיל את ההמרות. למה? כי כשאנשים רואים מוצרים שנרכשו במסגרות של העולם האמיתי, הם יודעים שלמותג המדובר יש לקוחות מרוצים. צרכנים יכולים לדמיין ולהבין טוב יותר מוצר בעצמם כשהם רואים אותו "בטבע".

כך עלייתם של לוקבוקים ומותגים הכוללים תוכן שנוצר על ידי משתמשים בדפי מוצרים. לדוגמה, קספר משתמש במצגת אינסטגרם באתר כדי להראות את הישנים המרוצים שלהם.

כמובן, כל זה חוזר על הצורך לקדם את ההאשטאג שלך באינסטגרם.

בנוסף לביוגרפיה שלהם באינסטגרם, #TopShopStyle מודבק באתר המותג ובמיילים שיווקיים כדי להגביר את החשיפה של התג שלהם. התוצאה הסופית היא יותר תוכן שנוצר על ידי משתמשים ואנשים המקדמים את TopShop באופן אורגני.

7. גלו את הסימן המסחרי היצירתי שלך

יצירתיות נחשבת באינסטגרם.

קיום איזושהי נישה או נושא היא דרך מצוינת גם לעורר השראה בתוכן האינסטגרם שלך וגם לגרום לעצמך לבלוט מהקהל.

לדוגמה, Yeti ידוע בפיד שלו המלא בתמונות בחיק הטבע ברזולוציה גבוהה הכוללות הרפתקאות הנהנות מהמוצרים שלהם.

בינתיים, oVertone מתגאה בהזנה מודגשת מקודדת צבע המבוססת על הגוון של המוצר שלהם שהם מקדמים כעת.

אם אתה המום לגבי מה צריך להיות הסימן המסחרי היצירתי שלך, אל תזיע. יש טונות של אפליקציות אינסטגרם (כגון VSCO) שיכולות לעזור לך להוסיף קצת כשרון יצירתי לתמונות שלך. על ידי שימוש בהדרגות, צבעים ומסננים עקביים, אתה יכול לגרום לעדכון שלך להרגיש יותר, ובכן, אתה.

8. עבוד עם משפיענים כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך

כפי שהזכרנו קודם לכן, אינסטגרם מרוויחה מהיותה פלטפורמה שבה מותגים יכולים למעשה לפרסם מודעות מבלי לדחוף אותן לפנים של העוקבים שלהם.

היכנס לעליית שיווק משפיענים.

במילים פשוטות, שיווק משפיעים כרוך במערכת יחסים בתשלום עם חשבון אינסטגרם אחר עם ספירת עוקבים גדולה ומעורבת. הקהל של משפיענים צריך לשקף באופן אידיאלי את שלך או לאפשר לך להתחבר לכת חדשה של משתמשים שאתה מנסה להגיע אליהם.

משפיענים דומים לפרסומות במובן זה שהקשר אכן עולה כסף. עם זאת, מציאת המשפיען המתאים יכולה להיות דרך חסכונית להפליא גם למכור מוצרים וגם להגדיל את המעקב שלך.

9. חשבו מחדש איך אתם מציגים את המוצרים והמבצעים שלכם

זהו טיפ פשוט אבל הוא בהחלט משהו ששווה להזכיר. וזה קשור לאותו סוג אחר של קידום באינסטגרם – זה עם מתנות או פריטי מכירה מהנים ויכול להיות בעל ערך להפליא עבור המותג שלך כשעושים זאת היטב.

אז כשאתה מקדם את האינסטגרם שלך במקרים אלה, זה חיוני להציג את התוכן שלך כמו שצריך לראות.

אינסטגרם משגשגת מכל דבר ודבר "חדש". כל מה שאתה יכול לעשות כדי ליצור תחושת הייפ הוא נקודה מרכזית לטובתך.

לדוגמה, בדוק כיצד Glossier משדרג את קרם העיניים המבוקש על ידי הפתעת העוקבים שלהם יום לפני שהוא יורד.

10. בצע תחרות או חלק מתנות

הנה קצת חומר למחשבה: מותגים שמריצים תחרויות מגדילים את העוקבים שלהם ב-70% מהר יותר מאלה שלא.

אולי תשים לב שהתחרויות והפוסטים הקשורים למתנה של מותגים רבים זוכים לכמויות מטורפות של מעורבות וזה לא מקרי. אם נעשה בצורה נכונה, תחרויות מדיה חברתית יכולות להביא לעוקבים ומעריצים, אם כי הן יכולות למשוך גם רודפי חינם. אנו ממליצים להפעיל קידום תחרותי חד פעמי באינסטגרם כדי לבדוק את המים ולקבוע אם תחרויות הן משהו שאתה רוצה לנסות לטווח הארוך.

ניווט מהיר בכתבה