בפוסט זה אנחנו נסקור בדיוק כיצד עובד המוד של פורטנייט ארנה, אז יש המון למה לצפות!!
פורטנייט באטל רויאל קיבלה סוף סוף את מצב המשחק המיוחל שלה, ארנה, עם עדכון v8.20 בשנת 2019.
הוא מציע דרך חדשה לשחקנים להתחרות באחרים ולהראות את כישוריהם במסגרת משחק מקצוענים.
המצב מאפשר גם לשחקנים להשיג מקום בתחרויות פורטנייט מקוונות ומחוצה לה ולזכות בכסף.
כל עונה מביאה התאמות קלות למצב הארנה עם עונה X, שהחלה באוגוסט 2019, כשהיא מכניסה את הכתר להכנסת השינויים הרבים ביותר.
מצב הזירה הציג שלושה מצבי משחק חדשים: סולו, דואוס וטריו.
כל אחד מהם מתקיים במסגרות תחרותיות, מה שאומר שבניגוד לאירועים וטורנירים, זה תמיד מאפשר לשחקנים לקפוץ פנימה.
מלבד מצב הסולו, Duos ו- Trios נוטים להסתובב והחוצה בכל עונה.
הרוטציות תלויות בעיקר באירועים הגדולים יותר שאפיק מתכננת להציג בהמשך אותה עונה ספציפית.
בפורטנייט ארנה, לכל שחקן יש דרגה המיוצגת על ידי החלוקה שלהם.
כולם פותחים בליגה הפתוחה, ליגה א '.
הם יכולים לדרג עד לליגה 10, שהיא מחלקת האלופות השלישית, על ידי קבלת נקודות הנקראות Hype בהתבסס על מספר ההדחות שהם מקבלים והמיקומם בכל משחק.
השגת מספר מסוים של נקודות Hype במספר משחקים תאפשר לשחקנים לעלות לליגה הבאה.
מחיר הנסיעה באוטובוס ב- פורטנייט ארנה
מחיר הנסיעה באוטובוס הוא נקודות Hype ששחקנים צריכים לשלם כדי להתחיל משחק במצב ארנה.
זה קיים רק החל מחטיבה רביעית וערכו עולה עד לליגה 10.
המשמעות היא שאם שחקן משלם את דמי הנסיעה באוטובוס ולא מצליח להשיג נקודות באותו משחק, הם יאבדו את ההייפ השווה למחיר הנסיעה באוטובוס ברגע שיחזור ל לובי.
למרות שלא ניתן להוריד שחקן מחטיבה אחת לאחרת, מחיר הנסיעה באוטובוס הוא עדיין דרך נהדרת להבטיח שכולם יביאו את משחק הכי טוב שלהם.
להלן תעריפי האוטובוסים לכל חטיבה בסולו ובטריוס.
Open I | No bus fare |
Open II | No bus fare |
Open III | No bus fare |
Open IV | -10 |
Contender I | -20 |
Contender II | -30 |
Contender III | -40 |
Champion I | -60 |
Champion II | -60 |
Champion III | -70 |
פורטנייט ארנה מחלקות וליגות
בארנה יש 10 מחלקות, בסך הכל, מחולקות לליגה פתוחה, מתמודדת וליגת האלופות.
- אוגדות אחת עד ארבע – ליגה פתוחה
- אוגדות ארבע עד שבע – ליגת המתמודדים
- חטיבות שמונה עד עשר – ליגת האלופות
שחקנים יכולים לקבל Hype בכל המחלקות על סמך מספר ההדחות שהם מקבלים והמיקום שלהם בכל משחק.
עבור סולו וטריו, ההייפ שאתה מקבל עבור כל אחד מאלה זהה. אבל אתה משלם ל- Hype בחטיבות גבוהות כדי לשחק בכל משחק.
דירוגים
שחקנים יגדילו את המחלקה שלהם ברגע שיעברו את סף הייפ מסוים של החטיבה בה הם נמצאים.
השחקנים צריכים לאסוף מעל 1,499 נקודות הייפ כדי לטפס מהליגות הפתוחות.
כמות שחקני ההייפ שמקבלים בכל משחק תלויה במיקומם ובציון ההריגה הכולל שלהם.
הנה כמה שחקני נקודות Hype מקבלים על הופעתם בארנה סולו ובדואו.
שחקנים יכולים לשמור על מספר נקודות ההייפ שיש להם מחטיבה אחת לאחרת.
המחלקות נקבעות לפי המספר הכולל של נקודות Hype שיש לשחקנים בארנה, וניתן לראות אותן למטה.
- Open League: Division I (0 – 249 Hype points (“Hype”))
- Open League: Division II (250 – 499 Hype)
- Open League: Division III (500 – 999 Hype)
- Open League: Division IV (1,000 – 1,499 Hype)
- Contender League: Division I (1,500 – 2,499 Hype)
- Contender League: Division II (2,500 – 3,999 Hype)
- Contender League: Division III (4,000 – 5,999 Hype)
- Champion League: Division I (6,000 – 11,999 Hype)
- Champion League: Division II (12,000 – 15,999 Hype)
- Champion League: Division III (16,000+ Hype)
למה פורטנייט ארנה חשוב?
מצב הזירה מושלם עבור כל מי שמעוניין להוכיח את עצמו ואת אלה שרוצים לשחק ב- Fortnite עם שחקנים שנמצאים באותה רמת מיומנות כמוהם.
שידוכים בארנה מבוססים על נקודות חטיבה והייפ, מה שאומר ששחקנים יתמודדו רק מול יריבים שנמצאים באותה חטיבה כמוהם, ובמידת האפשר, עם אותו מספר נקודות הייפ.
משחק בשעות הפתיחה עשוי להשפיע על האלגוריתם ועלול לגרום לשחקנים מחטיבות קרובות להתמודד זה מול זה.
מחלקות השחקנים במצב ארנה יאפשרו להם גם לפתוח אירועים מקוונים המעניקים פרס כספי, כמו למשל מוקדמות מקוונות גביע העולם של פורטנייט, גביעי מזומנים שבועיים ו- FNCS.
אם שחקן משחק את הקלפים שלהם בצורה נכונה, מצב הזירה בהחלט יכול להתברר כשערו לסצנת פורטנייט המקצועית.
כיצד עובד תהליך הריפוי והמיגון במוד זה?
בריאות ומגנים פועלים בצורה שונה במקצת בארנה בהשוואה למשחקים ציבוריים.
ארנה כוללת מכונאי בשם סיפון.
כל חיסול מעניק לשחקנים בונוס ריפוי המקדם התאמות אגרסיביות ומהירות יותר.
בונוס הריפוי מוגבל ב 50 HP או מגנים. שחקנים עם יותר מ -50 אחוז HP מקבלים את שאר הבונוס כמגן.
סיפון היא דרך נהדרת לשחקנים להתרכז יותר בבחירת קרבות במקום לערום פריטי ריפוי.
זו יכולה להיות גם חרב פיפיות לפעמים מכיוון שהוותיקים רגילים לדעת כמה נזק מספיק כדי להבטיח הרג.
שחקן שלדעתך מת יכול לצבור דחיפה בריאותית משום מקום ולסיים אותך בתמורה.
חומרים במוד ארנה
יש גם מגבלות מהותיות בארנה, לצד מערכת הבריאות, לאותה מטרה לעודד משחק אלים יותר.
מספר החומרים ששחקן יכול לשאת בזירה מוגבל ל -500 לכל סוג חומר.
למרות ששחקנים שמסתמכים יותר על מטרתם מאשר על בנייה קיבלו את השינוי הזה בזרועות פתוחות, זה גם התחיל לגרום לשחקנים לשאול אם כדאי להביא לקרב חומרים.
מאבק מוקדם במשחק שיכול לנקז את מלאי החומר של השחקן יכול בהחלט לחזור לרדוף אותם בשלבים המאוחרים של המשחק.
המכסה גם מגביר את החשיבות של ביזה אויבים שהושמדו מכיוון שהם יהיו המקור הטוב ביותר לחומרים.
שינויים במפה ובכספת בארנה
כל עונה חדשה של פורטנייט מביאה שינויים במפה.
שינויים אלה עושים את דרכם גם למצב ארנה עם הגעתם, מלבד כמה מהתכונות הייחודיות המוגבלות, כמו פורטלים או אקדחים המהווים מרכז תשומת לב במשחקים רגילים.
זה לא אומר שכל גימיק מהנה שאפי מוסיף לפורטנייט יוסר ממצב ארנה.
המפתח משחרר פתקי תיקון יסודיים בכל עונה ושחקנים שמכוונים לדרגות הגבוהות צריכים לפקוח עין על אלו שיידעו למה הם הולכים לפני שהם עומדים בתור למשחק ארנה.
אקדחים מכוסים או כל דבר הגורם לבאגים לשבירת משחק גם מוסרים ממצב הזירה תחילה.
למרות הקפדה על שינויים במפה, נראה כי ארנה מאמצת את שינויי הכספת מכיוון שזו דרך נחמדה לתבל את המשחק.
הקמרון והקימור הוא פשוט סיבוב אקדח המחליף את ארסנל האקדח בפורטנייט למרות שהוא מביא מגוון למשחק, אי ביצוע הערות תיקון עלול לגרום לחיפוש האקדח המועדף עליך לאחר שסובב אותו מהמשחק.
זה פשוט עוד היבט תחרותי של פורטנייט ששחקנים צריכים לעמוד בקצב כדי להישאר בראש המשחק שלהם.